FYI
PRAGUE

Menu

Z manažerů děláme lídry FOR YOUR IDENTITY

CEOs, šéfové týmu, startupisti nebo osobnosti veřejného prostoru. Od těch všech se dnes očekává mnohem víc než jen to, že rozumí své práci. Do popředí zájmu se dostává jejich schopnost komunikace, umění ovlivňovat prostředí a nastolovat témata. Dovednosti, které málokdy měli možnost trénovat. A proto vznikl program For Your Identity.

Dril. Sebevyjádření. Energie. Do našich workshopů toho vstupuje spousta. Na konci jste ale vždy VY. Váš příběh vyjádřený textem, slovem i obrazem.

TEST: JAK JE NA TOM VAŠE IDENTITA?

  1. Znám svoje silné stránky a dokáži je promítnout do svého byznysového příběhu.
  2. Když popisuji svoje cíle a motivaci, dovedu doplnit i osobní rovinu.
  3. Dokáži odpovědět na otázku, co firmě přináším, a znít u toho přirozeně.
  4. To, na čem pracuji, dovedu vysvětlit bankéři i svojí babičce.
  5. Nebojím se vystoupit před kamerou nebo na mikrofon.
  6. Umím zformulovat své myšlenky: jasně, lidsky a uvěřitelně.

Odpověděli jste alespoň 4x ano? Gratulujeme, pak nás nepotřebujete. V opačném případě si napište o nezávaznou konzultaci.

Poptat konzultaci

DETAIL WORKSHOPŮ

KDO VÁS WORKSHOPY PROVEDE

  • MICHAELA
    PAPEŽOVÁ

    Posledních devět let stála za komunikací projektů Jakuba Havrlanta včetně řízení komunikace investiční skupiny Rockaway. Specializuje se na profilace osobností v byznysovém prostředí. Vystudovala Marketingovou komunikaci na UTB ve Zlíně. Absolventka programu autentického leadershipu.

  • FRANTIŠEK
    BROŽ

    Vystudovaný pedagog a někdejší šéfredaktor Marketing Journalu. Expert na branding a marketingovou komunikaci, jehož největší vášní jsou zapeklité příběhy firem ve strategických fázích jejich existence. Spoluzakladatel agentury FYI Prague.

  • JAN
    ŘEZÁČ

    V mediálním oboru se pohybuje přes 17 let. Někdejší redaktor technologického magazínu Chip si následně v PR prošel velkými síťovými agenturami s klienty jako Google, LG, Panasonic nebo třeba TOM TOM. V minulosti tiskový mluvčí MALL.cz. Spoluzakladatel agentury FYI Prague.

  • MICHAL
    MAREK

    Původně technologický novinář, nyní již srdcem pevně ukotven v oboru Public Relations. Nejvíce ho baví startupy, technologie a osobnosti ze světa byznysu. Aktuálně kontakt pro média a PR manažer firem Uber, DoDo, MALL Group a v minulosti také Lime. Absolvent Mediálních studií na FSV Univerzity Karlovy.

JAK PRACUJEME

  • NA MÍRU

    Konkrétní obrysy workshopů ladíme podle toho, v čem potřebuje klient podpořit. Dopředu si definujeme, čeho chce dosáhnout, a každý workshop stavíme přímo pro danou osobnost.

  • S PRAKTICKÝM DOPADEM

    Všechno, co u nás padne, směřuje ke konkrétnímu využití. Pro vás to může být jen interní týmová historka, my v tom vidíme post na LinkedIn nebo způsob, jak dát vašemu projevu lidskou rovinu.

  • S EXPERTÍZOU A ZKUŠENOSTÍ

    To, co našim klientům říkáme během workshopů a jak na místě tvoříme jejich komunikační strategii, vychází z bezmála 20letých zkušeností v oboru. Víme, na co uslyší novinář, investor i tým.

  • LIDSKY

    Profilační workshopy jsou i o chemii a důvěře. Vytváříme takové prostředí, aby v něm bylo obojí. Jde nám o výsledek, ale také chceme, ať k němu dojdeme cestou, která bude bavit nás i klienty.