FYI
PRAGUE

Menu

PR OPENCLASS KURZ ZÁKLADŮ PR PRO KAŽDÉHO

Kurz sestavený PR profesionály podle toho, co se naučili za roky své praxe. Pro kohokoliv, kdo potřebuje ucelený přehled o tom, jak vytvářet fungující PR.

Po absolvování kurzu budete umět samostatně vyhodnotit komunikační příležitost a zpracovat ji tak, aby o ní media chtěla informovat. Současně vám kurz rozšíří pohled na PR jako na strategickou disciplínu a pomůže vám ve vaší firmě vytvářet skutečnou přidanou hodnotu.

Jak bude PR Openclass probíhat?

Čeká na vás šest tematických workshopů rozložených do tří měsíců. Témata jsou vybraná tak, aby obsáhla hlavní principy a fungování PR. Na workshopy navazují domácí úkoly, díky kterým si probírané téma skutečně osvojíte v praxi. Domácí příprava vám zabere jen několik hodin a workshopy jsou naplánované na páteční odpoledne, takže celý kurz zvládnete absolvovat i při full time práci. Maximální počet účastníků je 10 proto, aby lektor mohl každému účastníkovi věnovat pozornost a opravdu individuální přístup.

Stáhnout program a cenu

Obsah workshopů

1

pátek 8. 4.

Role a přesahy PR v dnešním světě

  • historie a vývoj PR jako strategického oboru
  • vědy a názorové směry ovlivňující dnešní pojetí PR
  • začlenění PR v současných organizacích
  • fenomén Community PR
2

pátek 22. 4.

Umění Agenda setting

  • význam schopnosti nastolovat témata
  • (ne)povedené příklady z praxe
  • podmínky úspěšného agenda setting
  • přehled zdrojů, institucí nebo partnerů, které lze zapojit
3

pátek 6. 5.

Osobnost CEO & funkce interní komunikace

  • CEO jako komunikační eso v rukávu nebo úskalí v „one-man“ organizaci
  • základní typologie a možnosti profilace CEO a lídrů
  • zaměstnanci jako klíčová cílová skupina
  • jak propojit externí a interní komunikaci
4

pátek 20. 5.

Efektivní medialist a pravidla psaní tiskové zprávy

  • funkce medialistu a metodika jeho sestavení
  • nejčastější chyby při psaní tiskové zprávy
  • tvorba presspacku: které materiály by měly tiskovou zprávu doprovázet
  • model PESO: v jakých případech tiskovou zprávu nahradit jiným formátem
5

pátek 3. 6.

Úspěšný pitch & možnosti vyhodnocování

  • principy, na kterých funguje české mediální prostředí
  • role novináře: očekávání vs. realita
  • elevator pitch a jeho aplikace na komunikaci s novinářem
  • metriky vyhodnocování úspěšnosti PR
6

pátek 17. 6.

Krizová komunikace

  • role PR managera během krizové situace
  • východiska pro úspěšnou krizovou komunikaci
  • pravidla pro sestavení “krizového štábu”
  • krize jako příležitost - jak proměnit krizi v něco pozitivního?
Chci se přihlásit

Kurzem vás provedou

  • MICHAELA
    PAPEŽOVÁ

    Posledních devět let stála za komunikací projektů Jakuba Havrlanta včetně řízení komunikace investiční skupiny Rockaway. Specializuje se na profilace osobností v byznysovém prostředí. Vystudovala Marketingovou komunikaci na UTB ve Zlíně. Absolventka programu autentického leadershipu.

  • FRANTIŠEK
    BROŽ

    Vystudovaný pedagog a někdejší šéfredaktor Marketing Journalu. Expert na branding a marketingovou komunikaci, jehož největší vášní jsou zapeklité příběhy firem ve strategických fázích jejich existence. Spoluzakladatel agentury FYI Prague.

  • JAN
    ŘEZÁČ

    V mediálním oboru se pohybuje přes 17 let. Někdejší redaktor technologického magazínu Chip si následně v PR prošel velkými síťovými agenturami s klienty jako Google, LG, Panasonic nebo třeba TOM TOM. V minulosti tiskový mluvčí MALL.cz. Spoluzakladatel agentury FYI Prague.

  • MICHAL
    MAREK

    Původně technologický novinář, nyní již srdcem pevně ukotven v oboru Public Relations. Nejvíce ho baví startupy, technologie a osobnosti ze světa byznysu. Aktuálně kontakt pro média a PR manažer firem Uber, DoDo, MALL Group a v minulosti také Lime. Absolvent Mediálních studií na FSV Univerzity Karlovy.

Ještě váháte nebo vám chybí nějaká informace?

Napište na:

michaela.papezova@fyi.cz